Причини формування гемангіом у новонароджених

Причини формування гемангіом у новонароджених — Фото 1

Досі фахівці не можуть визначити, з чим саме пов'язана поява гемангіом у немовлят.

Статистично встановлено такі факти:

• гемангіоми частіше утворюються у дівчаток, ніж у хлопчиків;
  • до формування гемангіом більше схильні недоношені діти;
  • генетична схильність до формування гемангіоми не доведена, але статистика показує, що у 10 відсотків дітей, уражених гемангіомою, в роду були кровні родичі з судинними новоутвореннями.

Спосіб життя матері, активність, продукти і медикаменти, які вона приймає під час вагітності, не підвищує ймовірність формування гемангіоми у дитини. Однак є відомості про те, що однією з можливих причин появи гемангіоми можуть бути вірусні захворювання, якими мама дитини перехворіла в першому триместрі вагітності, коли формується судинна система плоду

Проте, вчені констатують деякі факти. Була висунута гіпотеза, що естроген може вплинути на формування гемангіоми. 2007 року проводилися дослідження, які показали, що локальна гіпоксія м'яких тканин в поєднанні з підвищеним рівнем естрогену після народження малюка може спровокувати формування гемангіоми.

Дослідження причин появи гемангіом у новонароджених досі тривають. Варто пам'ятати, що гемангіома на тілі дитини – це не вирок. На сьогоднішній день існують методики лікування, застосування яких дозволяє видалити гемангіому без шкоди для здоров'я дитини. І якщо лікарі пропонують негайну операцію або кріодеструкцію (заморожування рідким азотом), це означає, що ніякими іншими методами в цій лікарні не володіють. Для кожного маленького пацієнта повинен бути підібраний індивідуальний курс лікування.

Причини формування гемангіом у новонароджених