Зірковий візажист підкреслила розацеа на своєму обличчі

Зірковий візажист підкреслила розацеа на своєму обличчі — Фото 1

Познайомтеся з Сарою Джаггер (Sarah Jagger) – відомим візажистом багатьох зірок шоу-бізнесу. На її обличчі – не справжнє розацеа, а просто макіяж, який вона зробила собі сама.

Сара – фахівець з маскування будь-яких недоліків на «зірковій» шкірі, роблячи знаменитостей впевненими і бездоганними перед камерами.

Сама ж Сара знає про недоліки обличчя не з чуток – довгий час вона страждала захворюванням розацеа, що, свого часу, значно впливало на її самооцінку. Вона замикалася в собі та впадала в депресії.

Розацеа – хронічне захворювання, яке проявляється почервонінням шкіри (центральна частина обличчя або окремо ніс, щоки, лоб, підборіддя). Серед основних симптомів – червоні плями, вузлики і гнійники, набряклість та лущення шкіри, почервоніння і сухість слизової оболонки ока.

Одного дня Сара вирішила привернути увагу до проблеми, особливо психологічної її складової, і, використовуючи свої майстерні навички, створила на своєму обличчі яскраві симптоми хвороби.

Зірковий візажист підкреслила розацеа на своєму обличчі

Відома та вродлива Сара гордо вийшла на вулиці Лондона з червоним обличчям. Зробила вона це в рамках інформаційної кампанії з підвищення обізнаності про хворобу «Відчуй мою розацеа». Беручи участь в цій кампанії, Сара закликала всіх, у кого є проблема розацеа, не замикатися в собі, нагадала про те, що вони не самотні, і сьогодні є багато ефективних методів боротьби з цією недугою.

Дуже часто при розацеа, як і при вугровій хворобі, хворі займаються самолікуванням, пробують різні косметичні засоби, щоб приховати симптоми, але ці продукти не виліковують захворювання, а тільки погіршують ситуацію.

При появі почервоніння або висипань на шкірі звертайтеся за допомогою до фахівців. Чим раніше почати кваліфіковане лікування, тим кращий результат.