Як захистити дитину від грипу

Як захистити дитину від грипу — Фото 1

Грип – інфекційне захворювання, яке викликається вірусом грипу. Так як віруси грипу постійно змінюються, кожен сезон з'являються нові різновиди вірусу, то і хворіти їм можна щороку. Тобто, перехворівши на грип, захисний рівень імунітету втрачається через 6-12 місяців.

Ми часто маємо справу з тим, що не знаємо, як відрізнити грип від застуди. Характерний симптом грипу – це висока температура до 40 С, головний біль і слабкість, кашель, ломота та біль в тілі, що тягне за собою важкі ускладнення, які іноді можуть привести до летального наслідку.

Відчувати себе добре і бути здоровим це не означає бути захищеним від грипу. До підвищеного ризику виникнення ускладнень від захворювання схильні в першу чергу маленькі діти, а також діти, що хворіють на цукровий діабет, астму, захворюваннями нирок, легенів, серця.

Найбільш надійний та ефективний спосіб захисту від грипу – це вакцинація, яку можна робити вже з 6 місячного віку..

Протигрипозна вакцина не є небезпечною, вона містить убиті неактивні віруси, які допомагають організму протистояти зараженню. У зв'язку з нестабільними поставками вакцин в Україну, вакцина від грипу не завжди поставляється вчасно – перед грипозним сезоном, але вакцинацію можна робити в будь-який час. При контакті з хворим протягом 5 днів щеплення потрібно робити якомога швидше. Якщо з яких-небудь причин або протипоказань дитина не вакцинується, щоб уникнути зараження в родині, вакцинуватися можуть родичі та близькі, які контактують з дитиною.

Щорічна вакцинація від грипу збереже здоров'я Вам і Вашим дітям.

Будьте здорові з вакцинацією!

Як захистити дитину від грипу