Позбутися пігментації – що слід знати — Фото 1

IZUM.UA

Пігментація на шкірі може з'явитися в будь-якому віці – як у 18, так і в 50 років. Причини такого прояву діяльності нашого організму можуть бути різними – як порушення деяких внутрішніх процесів життєдіяльності, так і банальний ультрафіолет.

Найчастіше нас мало цікавить питання виникнення пігментації. Нас більше турбує як її позбутися. І щоб дати відповідь на це питання, для початку слід розібратися, які види плям існують.

Хлоазма

Внаслідок порушень в діяльності шлунково-кишкового тракту, печінки, статевої системи, а також в результаті неправильного лікування деяких захворювань шкіри можуть з'являтися плями жовто-бурого або сіро-коричневого кольору – хлоазма. Переважно вона уражає обличчя, живіт, груди, плечі.

Мелазма

Фахівці також відносять до хлоазми такі плями, як мелазма. Причиною появи цих плям є зміна рівня естрогену в організмі. Тому найчастіше мелазма вражає шкіру вагітних жінок або в результаті прийому контрацептивів або гормональних препаратів.

Эфеліди

На шкірі можуть також виникати ефеліди, або як їх ще називають – веснянки, «поцілунки сонця». З'являються в дитячому віці на шкірі обличчя і тіла. Ефеліди не є ознакою якого-небудь захворювання.

Лентіго

Під впливом ультрафіолету на шкірі може з'являтися лентіго. В результаті сонячного впливу може виникнути сонячне лентіго, в результаті вікових процесів в організмі – вікове лентіго.

Позбутися пігментації – що слід знати

Для того щоб позбутися пігментних плям, перше, що необхідно зробити, це звернутися до дерматолога з метою визначення виду пігментації. Далі лікар призначить комплексне лікування. У разі хлоазми і мелазми важливо лікувати пігментацію не тільки зовні, але й причини її появи. Для нанесення на шкіру лікарі часто призначають спочатку креми з ретинолом низької концентрації, далі – препарати з комплексним вмістом ретинолу і гідрохінону. У разі використання кремів з ретинолом важливо застосовувати також крем SPF 50, так як ретинол підвищує чутливість до ультрафіолету. Якщо креми є малоефективними або лікар вважає цей метод лікування невідповідним в конкретному випадку, може бути призначений курс хімічних пілінгів або кріотерапія. Але ці процедури повинні проводитися суворо тільки фахівцем!

Не всі види пігментації піддаються лікуванню, про це варто пам'ятати. А також самолікування у разі пігментних плям може значно погіршити ситуацію зі шкірою. Тому наполегливо рекомендуємо звернутися до дерматолога, якщо вас турбують плями на шкірі.