День меланоми 2023
День меланоми 2023 у BOGOMOLETS CLINIC

22 травня 2023 року в рамках європейського проекту «Євромеланома» відбудеться вже 14-й День діагностики меланоми в Україні – щорічна соціальна акція безкоштовних оглядів населення щодо виявлення меланоми та інших злоякісних новоутворень шкіри на ранній стадії. Огляди у BOGOMOLETS CLINIC проходитимуть у Києві та Львові.

Завдяки щорічному проведенню безкоштовних обстежень у BOGOMOLETS CLINIC, а також у клініках-партнерах по всій Україні, значна кількість людей забезпечується максимальним доступом до можливостей сучасної діагностики, що дозволяє виявити меланому на ранній стадії, таким чином, допомагаючи лікарям реалізувати стратегію зменшення смертності від цієї хвороби в Україні.

Партнери проекту:

La Roche-Posay

Eau Thermale Avène

Записатися на скринінг
Запис на очні скринінги на День меланоми 2023 завершено!
День меланоми 2023 — Фото 1
День меланоми 2023 — Фото 2
Онлайн-скринінги

Починаючи з 2020 року День меланоми проводиться не лише у форматі скринінгів у BOGOMOLETS CLINIC та клініках, які долучилися до заходу, але й за допомогою онлайн-скринінгів. Завдяки цьому кожен українець має змогу пройти дистанційну діагностику безоплатно та з будь-якої точки України та світу.

Цьогорічні онлайн-скринінги у рамках Дня меланоми проводитимуться спільно теледерматологічним центом BOGOMOLETS ONLINE та громадською організацією "СТОП-МЕЛАНОМА" на платформі stop-melanoma.net. Прості кроки для проходження онлайн-скринінгу:

Зробити якісні фото родимки або новоутворення, яке турбує.

У період з 20 до 22 травня 2023 року заповнити анкету та прикріпити фото новоутворення на порталі stop-melanoma.net

День меланоми 2023 — Фото 3
Вчасний діагноз - збережене життя!

На сьогодні рак шкіри та меланома є найбільш поширеними видами онкологічних захворювань в Україні – близько 20% від усієї кількості хворих на рак.

Рак шкіри є хворобою, яка при виявлені на ранніх стадіях має найбільш перспективні прогнози на повне одужання. Проте загальна обізнаність населення про симптоми та ознаки раку шкіри та меланоми в даний час дуже низька, тому можливості для життєво важливого раннього виявлення можуть бути пропущені.

Саме тому головною метою участі BOGOMOLETS CLINIC у європейському проекті "Євромеланома" є зменшення рівня смертності в Україні від меланоми шляхом підвищення рівня обізнаності населення про рак шкіри та спонукання до ранньої діагностики та профілактики захворювання.

Фактори, що збільшують ризик розвитку меланоми
Фототип шкіри

До групи ризку входять люди зі світлою шкірою, часто із веснянками, яка ніколи не засмагає і завжди отримує сонячні опіки

Багато родимок

До групи ризику належать також ті, у кого на тілі 50 і більше родимок, а також наявні новоутворення розміром більше 6 мм,

Спадковість

У кожного десятого пацієнта з меланомою є сімейна історія хвороби, тобто цей рак діагностували у найближчих родичів

sun
Робота на сонці та опіки

Робота, пов'язана з постійним перебуванням на сонці, або інший надмірний вплив ультрафіолету, зокрема, зловживання засмагою

День меланоми 2023 — Фото 4
Самодіагностика

Оскільки меланома є найбільш небезпечною пухлиною шкіри, ви та ваші близькі повинні бути знайомі з небезпечними ознаками та перевіряти себе щомісяця, щоб допомогти виявити їх на ранній стадії. Для цього потрібно лише запам'ятати алгоритм первинної діагностики родимок, який має назву АКОРД меланоми ©. Це слово-абревіатура, у якій кожна буква має своє значення – ознаку переродження родимки.

Огляньте родимку та дайте відповідь на наступні питання:
А – асиметрія. Родимка асиметрична?
К – край. Край родимки нерівний, рваний?
О – окрас. Є зміни в кольорі, вкраплення, зникнення забарвлення?
Р – розмір. Родимка більше 6 мм?
Д – динаміка. Родимка росте? Є кірочки, тріщинки, кровоточивість?

Якщо ви відповіли "ТАК" хоча б на одне питання, це суттєвий привід пройти онлайн-скринінг (заявки приймаються з 20 по 22 травня 2023).

Записатися на скринінг

День меланоми 2023 у BOGOMOLETS CLINIC

22 травня 2023 року BOGOMOLETS CLINIC проводитиме у Києві та Львові безкоштовні скринінгові огляди населення щодо виявлення меланоми та інших злоякісних новоутворень шкіри на ранній стадії.

Запис на онлайн-скринінг